Followers

Pages

Thursday, September 24, 2009

Lions Club Dan Rotary Club, Agenda Yahudi Laknatullah




Gerakan freemason yang didalangi oleh Zionis, agen Yahudi Laknatullah. Freemason bermaksud pembina-pembina yang bebas. Ia adalah nama bagi pertubuhan rahsia yang ditaja oleh Yahudi yang bertujuan bagi menguasai bangsa lain. Mereka menggunakan pelbagai cara termasuk cara yang buruk dan ganas supaya dapat menguasai dunia dalam jangka panjang.

Gerakan freemason kian aktif di Borneo khususnya di bumi Sabah. Dibawah freemason ini, mereka telah menubuhkan dua kelab kebajikan di peringkat antarabangsa iaitu Lions Club dan Rotary Club. Tugas sebenar kedua-dua cabang freemason ini adalah untuk melonggarkan pegangan aqidah masyarakat tanpa mengira agama terhadap tuhan melalui gerakkerja kebajikan mereka dan bertanggunjawab menyalurkan dana kepada Zionis yang berpusat di negara Israel.

Rotary Club



Rotary Club, agenda Zionis

Rotary Club adalah pertubuhan yang berada di bawah naungan Freemason. Ia ditubuhkan di bandar Chicago, Amerika Syarikat pada 23 Februari 1905. Pengasasnya seorang peguam bernama Paul P. Harris. Ia berkembang ke seluruh dunia sehingga pada tahun 1947, Rotary Club mempunyai cawangan di 70 negara, 6800 kelab dan 328000 ahli. Mereka berjaya menubuhkan kelab di Palestin pada tahun 1921. Semasa semangat Yahudi sedang marak, mereka terlibat dalam penubuhan negara Israel seterusnya cawangan kelab ini berselerak di seluruh negara Arab. Ini bukti Rotary Club didalangi Zionis (laman web Rotary Club International)

Lions Club



Lions Club, cabang freemason (Yahudi)

Kumpulan yang kononnya menjalankan kegiatan kemasyarakatan. Sebenarnya, ia adalah salah satu daripada cabang Freemason yang bertujuan mempengaruhi dunia. Ia ditubuhkan pada musim panas tahun 1915 di Texas, Amerika oleh penaja yang pertama iaitu Melvin Jones. Pertubuhan ini dianggotai oleh tokoh perusahaan dan pentadbiran yang terkenal di Amerika. Kemudian, ia diisytiharkan sebagai pertubuhan antarabangsa pada tahun 1917 di bandar Chicago Amerika. Walaupun ia menjadi pertubuhan yang terbuka dan mendedahkan kegiatannya, namun rahsianya terbongkar apabila ia didalangi oleh gerakan Freemason. Cuba lihat laman ini sebagai bukti Lions Club ini merupakan agenda Zionis (laman web Lions Club International)





Lions Club Sibu

Kedua-dua kelab bergerak atas nama pertubuhan sosial. Di bumi Sabah, kelab ini semakin aktif khususnya di Kota Kinabalu. Kini mereka dalam gerakkerja untuk menawan Borneo. Lions Club kian aktif bergerak dan website ini bukti kepada gerakkerja mereka (senarai cabang Lions Club di Borneo). Ini membuktikan bahawa mereka telah melakukan gerakkerja secara halus. Mengenai Rotary Club pula, ia juga telah bertapak di bumi Borneo khususnya Kota Kinabalu sebagai sebuah NGO (badan bukan kerajaan) dan ini merupakan web site Kota Kinabalu Rotary Club. Agak menyedihkan apabila ada orang Islam yang terlibat menjadi ahli dan penggerak kepada kelab ini lantaran tidak mempunyai pengetahuan tentang latar belakang kedua-dua kelab ini. Wallahu'alam.

p/s: Satu lagi ancaman selain gerakan kristianisasi kepada umat Islam khususnya di bumi Borneo. Apa tindakan kita??

1 comment:

  1. Layari 'www.ridzuanyang.blogspot.com' president gombak rotary club mungkin syaitan yang menyerupai manusia..

    ReplyDelete