Followers

Sunday, July 12, 2009

WARNA WARNI KECERIAAN

Buat pertama kalinya selepas SUKPA '09. Bermulalah pakaian 'baju seragam' OREN setiap hari Jumaat sepanjang tahun sessi persekolahan untuk tahun ini.

Sebagai mukaddimah, Pagi Jumaat yang indah 10 Julai 2009..





Perhimpunan Pagi





Emm.. ramai lagi yang tak datang..






Persembahan Nasyid oleh pelajar Tahap 2 ( 6 Tahun )






Fazirah lupa lirik lagu..




Perut dah lapar ye..
Jom! Makan Nasi Lemak berjemaah






Tuu diaa.. Aiman yang tak pakai baju OREN,
selamber jer tunjuk gaya.. Siapa ajar Aiman ni?






Perempuan ketepi la, lelaki nak tangkap gambar ni..






Ha, sekarang korang ketepi, kami pula nak tangkap gambar..






Cikgu, handsome tak macam ni..






Cikgu, kitorang pun nak juga buat gaya macam lelaki tadi,
cantik tak..







ADLINA, BALQIS, AMIRAH,
AIMAN & FADLAN
Pelajar paling Junior, 4 tahun..




Inilah, Putra puteri..
Pusat Asuhan Tunas-Tunas Islam Pra-Tahfiz
PASTI ILMI LORONG ENGGANG
GOMBAK








Sekian Terima Kasih..

No comments:

Post a Comment